Megtekintés
CITROËN OLI [all-ë]
RADIKÁLIS, FELELŐSSÉGTELJES ÉS OPTIMISTA MEGKÖZELÍTÉS, MELY A MÁRKA MERÉSZ JÖVŐBELI SZÁNDÉKAIT VETÍTI ELŐRE 

LENDÜLET

-     A Citroën ‘oli’ [all-ë] egy intelligens ötleteket felvonultató meghökkentő koncepció, mely megkérdőjelezi a fennálló helyzetet. Egy olyan végcélt képvisel, ahol a tisztán elektromos mobilitás a maga sokoldalúságával és élvezetességével a legkülönfélébb emberek életminőségén képes javítani.

-     A Citroën ‘oli’ válaszul a jövő társadalmi és mobilitási kihívásaira – a nehezebb, komplexebb és drágább zéró kibocsátású családi autók gyártására irányuló trend ellenében ki meri mondani, hogy „elég”.

-     Az innovatív Amira épülő koncepció meggyőző módon teszi a mobilitást örömtelivé, megfizethetővé, felelősségteljessé és sokoldalúvá.

 

AMBÍCIÓ

-     A kisebb súly és a kevésbé bonyolult felépítés, az újrahasznosított és újrahasznosítható alapanyagok, valamint a megfizethetőség, a tartósság és a hosszú élettartam révén az oli „best-in-class” életciklus-értékelésre (LCA) törekszik.

-     A „kerekeken guruló labor” optimista hozzáállásával a jövőbe látó intelligens ötletek tárháza.

-     1000 kg körüli céltömeg, 400 km hatótávolság, maximális hatékonyságot és 10 kWh/100 km fogyasztást biztosító 110 km/h végsebesség, 23 perc alatt 20%-ról 80%-os töltésszint.

-     Új megközelítésre ösztönöz a Citroën elektromos járművekkel kapcsolatos ügyfélszolgáltatásokra és a márkával való együttműködésre vonatkozóan.

    

INVENCIÓ

-     Az oli nem autó, hanem multifunkcionális eszköz, mely akkor is ugyanolyan hasznos, amikor éppen nem vezetjük.

-     Egy új életstílus kiszolgálója: intelligens V2G és V2L képességgel rendelkező elektromos eszköz, mely biztosítja a vezetés és az élet élvezetéhez szükséges energiát.

-     Rendhagyó sziluettje a funkcionalitásnak, a hatékonyságnak és a tartósságnak alárendelt őszinte esztétikai hozzáállást képvisel.

-     Karakteres személyisége intelligens ipari terméktervezési megközelítést tükröz, mely a sokoldalúságot helyezi előtérbe. 

-     Egyforma első ajtók, hatékony lökhárítók és karosszériavédő elemek, sík panelek és üvegfelületek, könnyű alapanyagok

-     Újrahasznosított, méhsejt-szerkezetű hullámpapír panelekből készült erős és lapos motorháztető, tető és pick-up plató (amelyekre akár rá is állhatunk)

-     Egyedi acél/alumínium hibrid keréktárcsák fenntartható és intelligens Goodyear Eagle GO koncepcióabroncsokkal

-     Tágas, innovatív beltér speciális műszerfallal, „Smartband” HMI kivetítővel és saját eszközre épülő infotainment rendszerrel

-    Irodai stílusú, hálós háttámlájú kényelmes ülések, mosható padló és könnyű, újrahasznosítható anyagok

-     Körkörös életút több tulajdonossal: a jármű felújítható, korszerűsíthető és újrahasznosított alkatrészekkel javítható.

 

KÜLDETÉS

-     Az oli annak a küldetésnek a jelképe, melynek keretében a Citroën a lehető legkisebb környezeti terhelés mellett mindenki számára elérhetővé igyekszik tenni az egyszerű és tisztán elektromos közlekedést, hogy ezzel is javítsa az emberek életminőségét.

-     A későbbi modelleknél alkalmazandó megújult Citroën-logó és új márkaarculat szimbolikus bevezetése.

-     Az olin kikísérletezett új ötletek, stíluselemek és belső megoldások visszaköszönnek a majdani szériamodelleken.

A teljes sajtóanyag megtekintéséhez kattintson ide