CITROËN ASSISTANCE
Az új autó szerződéses garanciája és bármely, az autóra vonatkozó és érvényes szervizszolgáltatási szerződés tartalmazza a Citroën Assistance szolgáltatást is, amely baleset vagy egy esetleges útközbeni meghibásodás esetén nyújt Önnek segítséget.
AZ ÖN BIZONSÁGA A LEGFONTOSABB
A Citroën Assistance a hét minden napján, a nap 24 órájában hívható, Magyarországról ingyenesen (06 80 200 880), Európából pedig normál díjszabás szerint (+36 1 348 4888).
A Citroën Assistancet a MyCitroën applikáció "Kapcsolat és segítség" funkcióján keresztül is hívhatja.
SEGÉLYHÍVÁS AZ ÖN AUTÓJÁBÓL
Amennyiben az Ön autója rendelkezik Citroën Connect Box-szal (felszereltség függvényében), a belső visszapillantó tükör felett elhelyezett fekete gomb megnyomásával tud a legegyszerűbben kapcsolatba lépni a Citroën Assistance-szal. Ütközés érzékelése esetén a Citroën Connect Box automatikusan elindítja a hívást a Citroën Assiatance központ felé, így szükség esetén azonnal segítséget hívhat a helyszínre.
EGÉSZ EURÓPÁBAN JOGOSULT A SZOLGÁLTATÁSRA
Meghibásodás, baleset, kulcsok elvesztése vagy bezárása, rossz üzemanyag tankolása: a Citroën Assistance akkor nyújt segítséget, amikor a legnagyobb szüksége van rá, az Európai Unióban és 15 egyéb országban ill. területen. Az Assistance szolgálat mindent megtesz, hogy egy helyszíni javítással kisegítse Önt vagy beszállítsa az autóját a legközelebbi márkaszervizbe. A szolgáltatások az autó vezetőjére és összes utasára vonatkoznak, függetlenül attól, hogy az autó újként vagy használtként lett vásárolva. Akkor sincs ok aggodalomra, ha az autó 24 óránál hosszabb ideig mozgásképtelen marad: az Assistance szolgálat az Ön kérésére mindent megtesz egy mobilitási megoldás megszervezése érdekében.