Megtekintés
A Citroën exkluzív szervizszolgáltatásuk

DEDIKÁLT SZOLGÁLTATÁSOK A KARBANTARTÁS MEGKÖNNYÍTÉSÉRE

Gépkocsija karbantartásának megkönnyítése érdekében a Citroën célzott és okos szolgáltatásokat nyújt Önnek. Akár karbantartás előtt, alatt vagy után, a Citroën szerviz a szolgáltatások széles skáláját kínálja, hogy az Ön teljes bizalmát elnyerje.

SZERVIZIDŐPONT-FOGLALÁS ONLINE

Foglaljon szervizidőpontot egyszerűen, pár kattintással!

Soha nem volt ilyen egyszerű egy szervizidőpont-foglalás! Mindössze néhány kattintás az online térben vagy a My Citroën applikáción belül, csak ki kell választani az Önhöz legközelebb eső márkaszervizt és a műhelybe érkezés óhajtott időpontját.
Sőt, a Happy Hour* idősávokban még egyedi kedvezményekkel is élhet.

*a Happy Hour időpontok és a kedvezmény mértéke a márkaszerviz döntése

DÍJKALKULÁCIÓ*

A szervizköltségek teljes átláthatóságát biztosítjuk önnek

Végezzen költségbecslést a szervizlátogatása előtt az igényelt karbantartási műveletekre. Csupán néhány kattintással tájékozódhat a választott szervizbeavatkozások becsült költségéről. Amennyiben mindent pontosan állított be, úgy a fizetendő számla díja megegyezik a díjkalkuláció összegével.

 

*A beavatkozás becsült ára a gépjármű vonatkozásában az Ön által megadott adatok alapján kerül kalkulálásra, ezek pontatlansága, helytelensége vagy megadásának elmulasztása esetén a szervizszolgáltatás tényleges ára eltérhet, illetve magasabb lehet a kalkulációban foglaltakhoz képest.

VIDEOCHECK

Biztosítjuk önnek az elvégzett munkák követhetőségét és átláthatóságát

A VIDEOCHECK egy innovatív szolgáltatás, amely a szervizbeavatkozás során feltárt, előre nem látható meghibásodások, kopások vagy eltérések videós igazolására szolgál.

A márkaszerviz a szerelő magyarázatával kiegészített videÓfilmen tájékoztatja Önt, ha a járművön a szervizművelet során felmerült olyan további eltéréseket találnak, amelyek megoldását eredetileg nem tervezték.

A VIDEOCHECK szolgáltatás keretében tehát egy videót küldenek az autóján elvégzendő munkákról, így távolról, teljes átláthatóság mellett jóváhagyhatja az árajánlatát. Az árajánlatot, melynek elfogadása vagy elutasítása az Ön saját döntése, sms-ben vagy e-mailben is fogadhatja, és további kiegészítő magyarázatot is kérhet.

A VIDEOCHECK szolgáltatással időt és pénzt takaríthat meg, hiszen az autóján felmerülő munkákat egy szervizbeállás alkalmával elvégeztetheti.

CITROËN SZERVIZSZOLGÁLTATÁSI CSOMAGOK

100% nyugalom

A Citroën szervizszolgáltatási szerződéseivel továbbra sem kell aggódnia az előre nem tervezhető költségek miatt, nem marad autó nélkül a javítások ideje alatt, sőt, semmilyen szállítási vagy helyszíni javítási költséggel nem kell számolnia. Válassza az Ön számára ideális szolgáltatásszintet!

TÉRKÉPFRISSÍTÉS 

Mindig naprakészen

A gyárilag beépített navigációhoz ingyenes (maximum évi 2 alkalommal 5 éven keresztül) térképfrissítést biztosítunk. Térképe mindig naprakész lesz!

KEZELÉSI KÖNYVEK

100% digitális

A felhasználói kézikönyvet azért hozták létre, hogy Ön minden élethelyzetben biztonságosan élvezhesse Citroën járművét.


Kérjük, hogy alaposan olvassa el a kezelési útmutatót, hogy megismerkedhessen a járművével.


Ez a kézikönyv bemutat minden olyan felszereltséget, amely járművében elérhető. A dokumentum tartalmazhat olyan lehetőségekből és tartozékokból is néhányat, amely az Ön országában limitáltan elérhető, vagy a megvásárolt jármű felszereltségétől eltérő.

MODERNIZÁCIÓS KAMPÁNY

Győzödjön meg arról, hogy mindig naprakész!

A Citroën minden autótulajdonosát tájékoztatja, ha modernizációs frissítés válik szükségessé a gépjáművön - akár a marketing csatornákon keresztül vagy a márkaszervizben megfordulva személyesen. Amennyiben Önhöz eljutott az információ, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot márkaszervizével. Az ellenőrzést követően konfirmálni tudják Önnek, hogy járműve érintett-e a gyártó modernizációs kampányában vagy nem. Kérjük, hogy a kapcsolattartás megkönnyítése érdekében ellenőriztesse, hogy postacíme pontosan szerepel-e a nyilvántartásban.

HOZOM-VISZEM SZOLGÁLTATÁS

Használja szolgáltatásunkat a nagyobb kényelemért

Márkaszervizeink többsége hozom-viszem szolgáltatást is kínál az Ön kényelmére. Éljen a lehetőséggel!

Szervizünkből egy kollégánk felveszi járművét, és a szerviz elvégzése után visszaviszi Önnek.

MY CITROËN APPLIKÁCIÓ

Tágítsa a horizontot!

Miben segít Önnek a My Citroën applikáció:

  • Időben figyelmezteti Önt a soron következő karbantartás esedékességéről;
  • Könnyen és gyorsan foglalhat szervizidőpontot kedvenc márkaszervizébe, vagy végezhet online díjkalkulációt;
  • Személyre szabott követést biztosít a jármű karbantartási feladataival kapcsolatban, figyelembe véve az Ön vezetési szokásait (figyelembe veszi a garanciát, a megtett kilométer-futást, és a következő karbantartás időpontját), és közvetlen hozzáférést biztosít a Citroën szolgáltatásaihoz.

ELEKTRONIKUS SZERVIZFÜZET

100% digitális

Egyszerűsítse a karbantartás lebonyolítását azzal, hogy már most aktiválja elektronikus szervizfüzetét. Egy helyen megtekintheti a járművön végzett valamennyi szervizbeavatkozási előzményét, amennyiben a műveletet a márka hivatalos márkaszerviz hálózatában végezték.

 

Az elektronikus szervizfüzet csak a tulajdonos számára hozzáférhető a My Citroën applikáción belül.

 

Használja ki az Elektronikus Szervifüzet minden előnyét, mely most először 100%-ban digitális formában érhető el, és melyet a Citroën az Ön kényelmére fejlesztett ki.

CITROËN CASCO+

Kiemelt márkafedezettel

Élvezze a magas színvonalú szolgáltatásokat a Citroën Casco+ egyedi feltételeivel:

 

• vételár-biztosítási fedezet avagy újérték-térítés, amely alapján autója első forgalomba helyezéstől számított egyéves koráig, ellopás vagy totálkáros töréskár esetén a gépjármű értékcsökkenése megtérítésre kerül

 

• önrészmentes üvegcsere: az első évben a szélvédő repedése esetén a gyári üvegre cseréléskor nem alkalmazunk önrészt.

 

• 100%-ig megemelt javíthatósági határ, amely alapján akár kárkori értékének 100%-áig javítható az autó.

 

• 6 év avulásmentesség, a casco kárban először sérült karosszéria elemek cseréje esetén.

 

• önrészfelezés: személygépjárműve 4 éves koráig Állattal való ütközés, Rongáláskár vagy Töréskár esetén

 

 autómentési fedezet: akár 300 000 Ft értékhatárig az indokolt gépjárműmentési és -szállítási költségek térítése.

 

• csereautó: a javítás idejére, akár 4 napra, napi 9000 ft értékben.

 

• aktív kárrendezés.

 

Az árakról és a pontos feltételekről, kérjük, tájékozódjon márkakereskedéseinkben, márkaszervizeinkben!

CITROËN ASSISTANCE

Autózzon teljes biztonságban a mi támogatásunkkal

Használja a Citroën Assistance szolgáltatását, ha az úton elakad vagy balesetet szenved. Gondoskodunk autójáról, helyben megjavítjuk vagy bevontatjuk, és gondoskodunk arról, hogy Ön folytathassa útját egészen hazáig.